perjantai 25. helmikuuta 2011

Pari kuvaa et cetera~

Heei, pitkästä aikaa. >83 Päivittelen se minäkin tätä blogia :''D Oon ollut kipeenä ja mulla on ollut kokeita (mm. tämänpäivänen bilsan koe joka meni päin takapuolta). D8 Mut ihanaajee mulla on jopa 13 lukijaa! XD

Ekana uutinen XD Tännekkin on ''pitkästä aikaa'' tilattu uusi nukke! :'3 Kukahan mahtaakaan olla kyseessä? (tosin pullipsuomalaiset tietää jo eheh) Tiididididiidii:


Byul Sucre (: Ekana byulini. ^^ Tyttö tulee saamaan nimekseen Hiromi. ;3 En ole varma saanko neidin saapuessa häntä heti avata, mutta kuulette ja näette neitiä varmasti sitten. (;


Jaah... sitten:



                                                 Sain da hae cho:lta tälläise Gorgeous Blogger-palkinnon, kiitos vaikka ei tämä blogi mitenkään kummoinen ole. :''D Itse en jaksa miettiä/keksiä kelle tämän antaisin joten se voi vaikka jäädä.. :'D Melkeen kaikilla tuntuu se jo olevan ^^'

Tilattiin muuten eilen Mayulle, Miimalle ja Hina Ichigolle obitsut Mimiwoolta. ;) Niitä sitten odottelen~

Sitten pari nukkekuvaa~







Vikassa kuvassa äidin Amarri, eli ei ole minun nuketin :3

Sitten vielä, uusi random väliaikainen banneri (: Olin muka nukkekuvan napannut, mutta se ei paintilla suostunut pienentymään Dx Joten tällä hetkellä siinä on Sakura Miku, mutta se on kyllä nätti ja nythän on (kai) kirsikankukka-aika. :''3

Ensi postausta odotellen ^^D <3

2 kommenttia: