keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Heei. ~

Okei, tämmönen tylsä eka postaus. ;___; Mä en tiiä missä mun vanhat blogit on, ja päivitin niihin tosi harvoin joten teimpä tän. :3 Yritän nyt ainakin kerran kuukaudessa vähintään päivittää. >XD

Mutta siis. Mun blogi kertoo suurimmaks osaks japaniharrastuksesta ja nukeista. :-----) Joskus myös jotai mitä IRL kuuluu saattaa tulla mutta sen ei ainakaan tulisi olla pääasia... :-----DD

Tässä tämmönen jutska sitten. x3

~Lempinimet netissä:  Marenki, Marenkihchan, Banana-chan jne.

~ Ihan Suomesta olen >XD

~ Harrastan siis mangan lukemista, animen katsomista, japanin kieltä yms. ja nukkejen keräilyä ja kaikkia vieläpä ihan epäsäännöllisesti. :'----DD

~ Musiikkiamakua jos kysytään niin Vocaloidit on ylivertanen suosikki ja sit tykkään myös muusta j-musiikista, mm. Ayumi Hamasaki :3

~ Coneissakin pyörin jonkun verran, ens kesänä oliski sitte eka cossi jee! o/

~ Jos jotakin kiinnostaa niin blogsun nimi tulee Miku Hatsunen samannimisestä kappaleesta. :3

~ Ulkomailla oon ollu valitettavasti vasta yhen kerran, viime kesänä Japseissa : 3

~ Olis niiku unelma päästä vocaloid-keikalle <3

~ Lisäks tykkään muute leipoo. :--------d Eli reseptejäkin saattaa tänne joskus tulla xD

~ Marenki oon PullipSuomessa :-----D


:'''3 Että silleen moi. Viikonloppuna tulee varmaan seuraava postaus jossa vähän ostoksia ja sillee~ >8'3

Liittykää toki lukijoiksi jos tippaakaan kiinnostaa ja toiveideoita saa aina heittää. :'-----DD

Marenki kuittaa. x3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti