torstai 3. helmikuuta 2011

Mangatilaus ++ pari nukkekuvaa. ★

Okei moi heti seuraavana päivänä postaus :--------D Ja niin muuten kiits kun on 2 lukijaa <3 Lisää lukijoita vaan kehiin ! :3 Ja ainiin muuten, jos ootte mun blogin lukijoita mutta jostakin syystä mä en oo teidän, niin jättäkää toki kommentteihin bloginne osoite !

Mulle tuli siis tässä yks päivä miun Suomalaisen mangatilaus, jee ! :----------D

Tässä tällänen kuva niistä kaikista~



Eli siis jos joku ei nää tosta kuvasta (lol) niin tilaukseen sisältyi:

Arisa 1
Fairy Navigator Runa 1
Pink Innocent 1
Kimi ni Todoke 1
Cactus's Secret 2, 3 & 4
Lucky Star 1

Kaikista tykkäsin! :3 Kukaan muu lukenut mitään kys. sarjoista?

Niin ja sitten tuli muuten myös cdjapanista mulle DS-peli !


(Mahtava kuva kun pelasin mut...)

Peli näyttää lapselliselta (ja sitä se onkin..) mut en tiiä miks tykkään siitä. xD Ehkä koska noi on söpöjä..? XD Tai sit et oon kattonu sitä animea... Kauhee paljastus >8D Peli on siis japaniksi, ja mun japanintaidolla en kyllä rupee jokasta lausetta kääntämään, mutta ei silti ole ollut ongelmia pelatessa. :'3


Sitten vielä nukkekuvaspämmiä !







Jep, mä tiiän et Maronin silmät on pelottavat salamalla. :'D

Osa seuraavista kuvista on sit vähä keltasia ku jos otti salamalla nii se näytti nii tyhmältä..

Himeka~




Karin~


Ja ainiin sit sain tälläsen korin :3 Tälläsen:

(oho laatu...)


Toinen kuva koska Rimacchi on söpö. :-----DD 


Ens kerralla kuvatarina ~ !

Tykkäsittekö? Jos ette niin mistä ette tykänneet?

★Marenki kuittaa 


^oho et toi tuli isol mut en osaa pienentää. XDDD




11 kommenttia:

  1. Hupaisan näkönen toi peli 8D
    Kivoi kuvia!~
    Rima on hirveen sulon nois vikoissa kuvissa :3

    VastaaPoista
  2. Uum, Himeka on söpöö~ ^^

    Tuo peli on ihanan näköinen, omistaisimpa Nindendon....

    VastaaPoista
  3. Uuuui, toi peli näyttää söpöltä :3
    Mutta siis onko tuo Cdjapan "luotettava" ja hyvä paikka mistä tilata? :)

    VastaaPoista
  4. Kivan näkönen peli :D Liitynkin lukijaksi, luethan säkin mun blogia ~.^

    VastaaPoista
  5. Thankkee~ ^w^

    Siri: Juu. :3 Oon sieltä ainaki kaks kertaa tilannu ja on tullu tavarat ehjänä perille. ^^

    VastaaPoista
  6. Ihanan näköinen peli ~
    ja olen siis Arikajika Pullip Suomesta. terve.

    VastaaPoista
  7. Omg! sun nuket on oikeest syötävän sulosii <3 ^.^

    VastaaPoista
  8. Kaikki nuket ovat ihanania!
    Muuten mun bloin osoite on minunnuket.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Kaikki nuket ovat ihania!
    Muuten mun blogin osoite on
    minunnuket.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Kaikki nuket ovat ihania!
    Minun blogini osite on minunnuket.blogspot.com

    VastaaPoista