lauantai 30. huhtikuuta 2011

rand0m stuff.

Anteeks en oo taaskaa päivittäny ! Mutta nyt lupaan päivittää useemmin :----):---)

Kuten ootte saattaneet maybe huomata, blogin banneri ja nimi ovat muuttuneet, that's right ! En oikeen tykänny hirveesti blogin entisestä nimestä kun se ei edes liittynyt nukkeihin. 8< + jeejee vihdoin sain nukkeaiheisen bannerin johon olen ihan tyytyväinen : ) Nimi on siis nykyään Kamisama Dolls, nimi tulee eräästä mangasta jota en ole valitettavasti vielä kerennyt lukemaan, mutta sen animeversion kyllä ainakin katson kun tulee. : D Nimi tarkoittaa siis jumalanukkeja tai jumalallisia nukkeja tms. Olen hyyyyvin pahoillani jos joku on tälläisen keksinyt jo ennen minua, pikaisella googletuksella en kyllä ainakaan löytänyt muita blogeja. : ) Osoite kumminkin pysyi samana, ettei joku vain menisi ihan sekaisin. 8 )

Huomenna varmaan postaan lisää, pari kuvaa millaista on huomenna tulossa ^o^





Kiitos jos katselit ja huomenna lisää kuvia ! (------: Voitte myös heittää kommentteihin onko uusi banneri kiva tms. !

5 kommenttia:

  1. Siiiiisti uus banneri! Srsly tykkään tosta tosi paljon. :D
    Ja nättejä noi kaks muutakin kuvaa, sä sitte osaat! >:O

    VastaaPoista
  2. Kiva tämä uusi nimi ja banneri! Ja enpä minä ainakaan ole samannimiseen törmännyt :3

    VastaaPoista
  3. Ihkupihku Viola (mä RAKASTAN kaikkia Adsiltioita xD) <3 Kivoja kuvia! Voisitko muuten joskus laittaa kuvia Hiromistakin? C:

    VastaaPoista
  4. Kiituus kaikille~ : D

    ja kyllä vielä Hiromia, toivottavasti pian, näette c:

    VastaaPoista